Ofte besvarede spørgsmål

På denne side finder du svar på mange af de spørgsmål som vi får.

  • Kan jeg som privatperson bestille hos Trendenz? (B2C)
    • Nej, vi sælger desværre kun til virksomheder (B2B). Søger du en bestemt vare, så kontakt os gerne via chat, mail/kontaktformular, hvor du skriver, hvad du søger. Vi vil gøre vores bedste for at finde en forhandler til dig.
  • Jeg får en fejl password når jeg prøver at logge ind. Hvordan får jeg nyt password?
    • Her kan du nulstille dit password. Husk at benytte den mailadresse som er registrert på kundekortet i vores system
    • Du vil få tilsendt en mail hvor du kan lave et nyt password. Tjek evt. spammail.
  • Jeg kan ikke logge ind med vores mailadresse. Hvad er fejlen?
    • For at logge på webshoppen bruges kundenummeret, ikke mailadressen. 
  • Hvad betyder det, at en vare/pakke er mærket med Pre-order?
    • Denne vare eller pakke er låst indtil en bestemt leveringsdato på forhånd, som er en helligdag eller helligdag. Det, vi kalder PAKKER, skal altid være på en ordre alene. Bestiller du en pakke med din egen forsendelsesdato / Forudbestilling sammen med omgående varer, vil hele ordren blive lagt på pakkens dato. Her skal du dele ordren op i to, en til straks og en til pakken. Pakker kan være julekort, påskekort, valentinskort, mors dag kort, fars dag kort eller andre koncepter, der sælges på forhånd.
      Tjek altid forsendelsesdatoen i indkøbskurven for at se, hvilken dato ordren er på.
  • Hvad er min fragtfri grænse?
    • Du finder din fragtfri grænse i indkøbskurven efter at du har lagt en eller flere varer ind. 
  • Kan I sende mig en kopi af faktura, ordrebekræftelse eller kreditnota?
    • Dette finder du under "Mine ordrer"

Kontaktinformation

 

Telefonnummer:
72 10 88 80

Mailadresse:
info@trendenz.dk

Firmadresse:
Birkefredsvej 7, Øland
9460 Brovst