Handels- og leveringsbetingelser

Vilkår og betingelser for B2B

Dette dokument beskriver generelle salgs- og leveringsbetingelser for produkter leveret af Trendenz ApS (herefter kaldet leverandøren). Disse generelle betingelser gælder for alle vores leverancer, med mindre anden aftale foreligger.

Anvendelse

Enhver købsaftale defineres efter disse betingelser som varekøb. Bestemmelser i købeloven og andre love om købers ret til at ændre eller annullere købsaftalen, rettigheder for køber ved forbrugerkøb, købers returret og reklamationsret, som afviger fra disse betingelser, gælder således ikke.

Priser

Alle priser er opgivet i danske kroner eksklusiv moms

Levering

Hvis ikke andet er aftalt, påregnes fragt på alle ordrer under kr. 2.500,-

Leveringstid

Angivet leveringstid er retvisende og ikke-bindende, med mindre andet er aftalt særskilt.

Betalingsbetingelser

Gældende betalingsbetingelser er netto 30 dage efter levering.
En ordre anses som leveret når den sendes fra vores lager.
Leverandøren forbeholder sig ret til at indhente kreditoplysninger om køber før kredit bevilges. Ved for sen betaling har Leverandøren krav på renter svarende til den gældende procentsats jvf. lov om renter ved forsinket betaling.

Reklamation

Fejl eller mangler ved en vareleverance skal meddeles senest inden 10 arbejdsdage.
Hvis en leverance har mangler, som vi indestår for, har vi valget mellem at afhjælpe manglen, foretage genlevering eller kreditere køberen for hele eller dele af fakturabeløbet.

Retur / Afbestilling

Retur/afbestilling av varer kan kun finde sted efter aftale.